Winkelwagen
Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retour te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:

Boek met overduidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties

Zodra uw retour is ontvangen en gecontroleerd, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te stellen dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende restituties

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt geplaatst.

Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.

Als u al deze stappen heeft gevolgd en nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@airsoftoutpost.nl.

Sale-items

Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden gerestitueerd. Sale-items kunnen niet worden gerestitueerd.

Omruilingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@airsoftoutpost.nl en stuur uw artikel naar: Rijdstraat 6, Kollum.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om u later te geven, storten we een restitutie naar de gever van het cadeau en zal deze op de hoogte worden gebracht van uw retour.

Verzending van retouren

Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: Rijdstraat 6, Kollum.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzekeringsdekking aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@airsoftoutpost.nl voor vragen met betrekking tot restituties en retouren.