Winkelwagen
Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Restitutie- en Retourbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we helaas geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn, zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen, en in de originele verpakking zitten.

Niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde soorten producten komen niet in aanmerking voor retournering, waaronder:

  • Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften
  • Intieme of hygiënische producten
  • Gevaarlijke materialen
  • Ontvlambare vloeistoffen of gassen
  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Retourprocedure

Om uw retour te voltooien, hebben wij een aankoopbewijs of factuur nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Retourzendingen dienen te worden verzonden naar:

Singelweg 5a, 9291ML Kollum, Nederland

Let op: De kosten voor het retourneren van het artikel zijn voor rekening van de klant. Deze verzendkosten worden niet vergoed.

Gedeeltelijke restituties

In sommige situaties kunnen we slechts een gedeeltelijke restitutie verlenen:

  • Boeken met duidelijke gebruikssporen
  • CD’s, DVD’s, VHS-banden, software, videogames, cassettebandjes of vinylplaten die geopend zijn
  • Artikelen die niet in originele staat verkeren, beschadigd zijn of onderdelen missen om redenen die niet aan ons te wijten zijn
  • Artikelen die later dan 30 dagen na levering worden geretourneerd

Restituties

Zodra uw retour is ontvangen en gecontroleerd, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. We informeren u ook over goedkeuring of afwijzing van de restitutie.

Indien goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en automatisch teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode binnen enkele werkdagen.

Te late of ontbrekende restituties

Als u uw restitutie nog niet heeft ontvangen:

  1. Controleer uw bankrekening opnieuw.
  2. Neem contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan even duren voor de restitutie zichtbaar is.
  3. Neem contact op met uw bank; ook daar kan verwerkingstijd optreden.

Als u dit alles heeft gedaan en nog steeds niets heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@airsoftoutpost.nl.

Sale-artikelen

Alleen artikelen met de reguliere prijs komen in aanmerking voor restitutie. Sale-artikelen worden niet gerestitueerd.

Omruilingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u hetzelfde artikel opnieuw wilt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@airsoftoutpost.nl en stuur het artikel naar:

Singelweg 5a, 9291ML Kollum, Nederland

Cadeaus

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van het geretourneerde artikel.

Was het artikel niet als cadeau gemarkeerd, dan wordt de restitutie teruggestort aan de oorspronkelijke koper.

Verzendadvies

Als u duurdere artikelen retourneert, overweeg dan om gebruik te maken van een traceerbare verzendservice of een verzendverzekering. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Neem gerust contact met ons op via info@airsoftoutpost.nl voor vragen met betrekking tot retouren en restituties.